cross-media politics

“Whether or not Barack Obama would make a good president, it’s clear that he makes an excellent muse.” Rob Walker em um artigo no New York Times de abril deste ano

Foi com esta clara impressão na cabeça que começamos a delinear o board desta semana. Mas chegamos a uma outra conclusão: de que esta campanha presidencial nos Estados Unidos, principalmente pelo lado do próprio Obama, ia muito além dos meios tradicionais, atingindo a arte de rua, as artes em geral, os meios digitais, a moda… uma campanha verdadeiramente 360 graus como nunca se viu, e que talvez possa servir de inspiração para muitas campanhas que queiram se candidatar a um futuro Titanium em Cannes.

Advertisements

Leave a comment

Filed under na moda, nas artes, no comportamento, no marketing

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s